lördag 25 maj 2013

Semester bokad!

Eftersom jag börjat på nytt jobb nyss så kommer jag inte ha någon semester från det stället i sommar. En vecka tar jag ledigt därifrån och den spenderas på Hundcampus, äntligen har jag och Susann hittat ett lämpligt boende som verkar innehålla det viktigaste - fräschet. Och ett kök. Och möjlighet att inte behöva dela säng mellan dvärgskäggis och svarta faran. Så nu kan vi börja ladda inför det!

Veckan innan jobbar jag mån-ons men efter det tänkte jag och hussen dra till Skåne på semester. Vi har bokat stuga i Höganäs för att utflykta lite omkring där och bland annat se Nimis. Och sen bara vara. Vet inte riktigt vad det finns att göra i trakterna förutom att det är en tävling där då i rally, men jag vet inte om det är värt att hetsa runt på såna saker när vi ändå har ledigt. Det visar sig helt enkelt!

1 kommentar:

Sara, Maya & Vimsa sa...

Vad kul! När är veckan på hundcampus? Haha, jaghar verkligen ingen koll på dom och jag BOR här liksom :p