måndag 7 maj 2012

Härlig dag!

För vissa har dagen kanske knappt börjat men för mig är jag mitt i den och den är så härlig! Ingen skola idag för omväxlings skull och jag har därför hunnit med massor av måsten som hängt på axlarna tungt och sen har jag hunnit springa i skogen. De senaste veckorna har det inte alls funnits tid för detta så att kunna ta sig ut i skogen och bara trava runt där är alldeles underbart (även om man kanske inte njuter av varje steg..) Efter lunch bär det av till uppfödaren för lite träning och efter det drar vi vidare till våran träningsgrupp, där jag faktiskt inte alls vet vad vi ska träna idag.. Så det är min nästa uppgift för dagen, tänka lite. Sen blir det seriösa veckan, tuff tenta på fredag och en hel del skolarbete där emellan (vet inte hur skolan tänkte när de la upp den tuffaste delkursen parallellt med B-uppsatsskrivande?), årsmöte i föreningen och arbetsprov i Stockholm. Så jag njuter idag, resten av veckan blir nog relativt ohundig.

Inga kommentarer: