måndag 19 december 2011

Shopping

Idag åkte vi för att köpa ny (ohundig) vinterjacka till mig eftersom snön fick för sig att komma trots allt. Hittade ingen jacka jag gillade men snubblade över ett par Lundhags fritisbyxor för 399 spänn så det fanns ju inget annat val än att slå till. Tog helsvarta då jag vill vara lite diskret :) Sen köpte jag äntligen ett par vantar, på jaktavdelningen så klart! Det blev fleecevantar med avskurna fingertoppar men med möjlighet att dra över en bit över hela handen. Typ, svårt att förklara. Jag har dessutom kompletterat med två såna där värmekuddar som man kan koka och återanvända, de ligger i väskan och kan användas i nödfall. Nu ska vi bara vänta på att soppans tass ska bli helt bra, under tiden rullar hon sig fram i snön och njuter så istället.

5 kommentarer:

På väg mot min dröm sa...

Shit det vaar jätte billigt med lunghags brallor.. Vart köpte du dem??

CArro med Basta

Linn sa...

På XXL i Örebro :)

Susann sa...

Vaddå, tycker du inte att mina tokblå lundhagsbyxor är diskreta haha?!? Man kan se mig från månen =)

Hanna aka Lilla My sa...

Typiskt oss hundfolk att hitta ngt snyggt praktiskt istället ;)

Linn sa...

Hahaha, Hanna, ja hundkläder är ju verkligen snyggt ;)

Susann, de hade faktiskt inte dina läckra blå, eller de röda. Bara beige, men det har ju alla som tränar hund :D