tisdag 27 december 2011

Fredagens rallybana

Eftersom internet verkar stå still nu i juletider (läs: uppdatera era bloggar lite oftare) så passade jag på att göra banskiss till fredagens rallyträning. Det är så otroligt lyxigt att träna inomhus, vilket också är enda tillfället jag tränar med Nässla nu med hennes trasiga tass.
Mitt fokus ligger på 8:ans frestelse och båda sitt, sitt framför.... skyltarna eftersom de har en tendens att utföras lite mer på eget bevåg.. Springtempot får jag se om jag vågar mig på, tror att det kan riskera Nässlas tass om jag springer på det underlaget, men vi får se hur det ser ut till fredagen. Kampa kommer jag defenetivt inte att göra utan det blir godisbelöning och eventuellt boll i mun. Nu vill jag verkligen att tassen ska bli bra, jag är så grymt uttråkad och dessutom är det ju tio plusgrader ute vilket är som gjort för att vi skulle vara ute och lägga spår och kasta pippifåglar. Aja,, tålamod är en dygd.

Inga kommentarer: