lördag 15 oktober 2011

Prinsessorna

Sängen är 180 bred, inte 120 som det ser ut..
Det är inte lätt att hitta plats i sängen bland prinsessorna. Husse gav upp efter första natten och flyttade faktiskt ut till soffan, men jag förstår inte varför eftersom jag är totalt övertygad om att hundarna (förlåt, prinsessorna) sov PÅ mig och därför inte borde stört hans nattsömn. Visst, ibland är det lite besvärligt när två hundar trycker mot urinblåsan eller andra olämpliga platser men att ha fönstret öppet och kyligt för att få värma upp sig mellan två sötnosar, det är rätt mysigt :)

1 kommentar:

Kerstin/Prickiga hunden sa...

Haha, påminner om min tid med 2 dalmatinerhanar som bägge ALLTID sov i sängen med mig Hemma i 120-sängen funkade det bra, bortresta och med 80-sängar i stugor blev det en utmaning. Men visst får alla plats =)