onsdag 16 november 2011

Min lista!

Jag har avslutat en gammal och påbörjat en ny lista av 101 saker på 1001 dagar. Den har dessutom fått en betydlig makeover på bloggen och jag är äntligen nöjd med designen och layoten. Mestadels är inte alls hundrelaterat men det finns ändå en hel del punkter relaterat till Nässla som jag tänkt att göra, kika gärna in på bloggen här

Igår träffade vi Zandra för lite sökträning med vilt. Lade ut ett stort sök och för våran del gick det väldigt bra till en början, sen flippade nog både jag och Nässla ur. Ärligt talat känns det som det blir mindre seriöst ju färre vi är, nu när vi haft flera gånger med flera som tränat. Äh, jag vet inte jag.. Guldkornet för mig var iallafall att det gav en mycket god möjlighet till fotgåendeträning som vi alltid har nytta av. I morrn blir det nya friska tag när vi ska till huvudstaden och träna med några "nya" (fast jag har tränat med dem förr vad jag vet), hoppas på lite bättre struktur i människohjärnan då.

Inga kommentarer: