tisdag 19 juli 2011

Working Test närmar sig..

Igår fick vi PM för working testet som jag anmält mig och Nässla på. Det jag är mest orolig för är att jag ska jobba natt innan, så jag kommer hem och så är det bara att packa bilen och dra. Får sova så mycket jag kan under fredagen helt enkelt. Fast vem vet, det kanske bara är bra att jag är lite trött, då orkar jag inte vara nervös ;-)

Var nyss ute en sväng och tränade själv med Nässla i skogen. Det var verkligen länge sen och så värst kul var det inte heller.. Total olydnad, eller vad sägs om att söka vidare med en dummy i munnen?! Va, liksom aldrig hänt förr. Så går det när hundrackaren sitter och glor när jag lägger ut ett sök. Vi avslutade bra iallafall, plockade blåbär alldeles kravlöst, fyllde en hel vattenskål så nu ska jag baka marängrulle och fylla med jordgubbar och blåbär.

Inga kommentarer: