onsdag 27 juli 2011

Fot Fot Fot!

I helgen är det WT och jag inser att jag måste lägga i en högre växel på vårat fotgående så det sitter aningens bättre än i det gjorde igår på träningen hos uppfödaren. Lite ofokuserat och nosigt, bara att nöta på! Dock blir det ingen mer hundträning den här veckan med träningskompisar då mormor och några till är på besök från 100mil långt bort i Norge. När man ses en vecka om året måste man ses mycket!

Sen önskar jag att jag hade pengar, har två utbildningar jag tittar på, dels diplomathunden på Hundens hus, men den kan jag ändå inte gå hela på då jag ska springa på söndagen (eller var det kanske lördagen?) och sen Etologiutbildningen via House of Learning med bla. Lasse Fält och Jens Karlsson (där jag hade alla helger lediga av någon skum anledning men där pengarna inte räcker till). Jag ser fram emot att börja jobba på riktigt, i januari är C uppsatsen klar, kanske det blir lite roligare efter det!

3 kommentarer:

Zandra o Lystra sa...

Men va fan springa kan du göra flera gånger ;) Jag och Lystra tycker helt klart att ni ska följa med på diplomathunden! :D

Lycka till på WT, vi håller tummar, tassar, allt vi har :D Ses på måndag!

Linn sa...

Ja springa kan jag göra flera gånger, men jag håller ju på med tjejklassikern och eftersom jag redan gjort både vansbrosimmet och tjejvättern är jag inte sugen på att kasta allt i sjön och börja om :)

Zandra sa...

Dame it, var det de :( FASEN, vilket oflytt! Skickar styrke kramar till er idag, ska bli så spännande att höra hur det har gått. Men ni är duktiga, så ni fixart.