fredag 8 april 2016

Sjukstuga.. typ..

Det har inte hänt mycket här sen helgen och det är för att jag TYP har varit sjuk. I måndags var jag så trött så jag kunde somna stående, men då trodde jag att det berodde på helgen som domare (även fast jag sov gott trots att jag sov borta). Men i onsdags kände jag att bihålorna var svullna (säger man så??) och jag kände mig allmänt febrig. Ingen större fara, men extremt trött. Jag är liksom aldrig trött annars (förutom på kvällarna, men det är ju som det ska). Vila finns det dock sällan tid för och jag hade planerat in en lång vila i kväll, men började kurera mig med mycket mat med bra näringsinnehåll och echinagard, och i går kväll var jag frisk (läs pigg) som en lärka igen! När jag hade busat och pratat hål i sambons huvud så insåg jag att jag var normal igen och han var väldigt glad för det :D Jag trodde lite att han kanske tycker jag är LIIIITE jobbig ibland, men efter en dag som sömngångare så uppskattade han mitt lite energiska drag - tur det!! 

Nåja, nu är allt som vanligt igen och jag började då dagen med att åka upp till klubben och träna lite bruks innan vi åkte till jobbet. Jag hade ju tänkt ett pass om dagen, men det har inte blivit så mycket av den varan iom min trötthet, men vi har åtminstone kört lite "Gå" (lämna min sida för att gå framför mig) med hjälp av plattformen hemma. I dag på klubben blev det framförgående med hjälp av godisbelöningsmaskinen och jag tycker helt klart vi gör framsteg. Det är så lätt att det blir fel, men det gör inget! Jag ska försöka få till mer pass på plats, nu är det ju bara en vecka kvar. Jag har också jobbat med att gå in på plan med hög förväntan mot mig, får se om det har någon effekt. 

1 kommentar:

Erika sa...

Åhå! Spännande med brukstävlingen. Ser fram emot rapport.