lördag 28 mars 2015

Sol, spår och njuta av live

Jag vet att jag skrev svar i en kommentar i ett tidigare inlägg att jag inte borde gå spår som jag gått själv och få mer kvalitet på de spår jag går med Nässla med tanke på hur mycket hon läser mig. MEN, så skiner solen, jag är helt ledig, Nässla ska vara själv någon timma i kväll och ja.. då måste men väl lägga spår? Nåja, dumt eller inte, jag är så otroligt nöjd att jag ändå gjorde det idag, för så här bra har det inte gått sen vi var en vinkning från ett HP! La det på ett nytt ställe i samband med att jag hade varit och gått en promenad utan Nässla (dvs hon väntade sig inte ett spår). På bilden ser det ut som att hon missade i början, men eftersom hon tog pinnen så måste det snarare vara tjall på GPSen (tror det var tjall när jag gick med den utan hund för jag gick ju från vägen och det ser det inte ut som på bilden..). I vilket fall, hon bara tuffade på. Sket i mig men höll ett tempo så jag hann med. När jag trasslade bland träden stannade hon till och tittade men var inte benägen att ta den vägen istället, så jag kan inte vara annat än nöjd med hur hon gick det. 
5 pinnar, sista är spårslutet, en liten burk med gotte!
Efter spåret tog vi en skön promenad i skogen där Nässla fick göra sin bästa aktivitet förutom att spåra - nämligen hoppa på stenar och tigga godis! Skön förmiddag i skogen, nu blir det till att förbereda inför kvällens Thåström-konsert! 


Inga kommentarer: