onsdag 19 september 2012

Kurshelg!

Jag vet att jag borde uppdatera lite om min fantastiska helg i Hamburg men tiden flyger förbi, speciellt när jag hela tiden avbryter mina uppdrag med lite annat omkring. Så det får helt enkelt vänta en dag till, men sålänge ska jag bara flika in med lite reklam för något kul jag och Zandra kommer hitta på i vinter som ni inte får missa! Helgen den 5-6 januari (kickstart på året!) kommer vi att hålla en handlingskurs för rallylydnadsekipage som vill komma ut och tävla, eller bli bättre på tävling för 1800:-. Den kommer att vara under två heldagar för två instruktörer och vi kommer att vara inomhus i Kungsörs Hundarena, lyxigt värre! Det kommer alldeles snart en riktig inbjudan där all info presenteras, men jag tyckte ni skulle få veta :)

Välkomna!

Inga kommentarer: