måndag 10 september 2012

Här händer det saker!

I fredags la vi ett bud på ett hus i Kungsör, idag fick vi det glädjande beskedet att säljarna godtar det, wiie, nu ska vi alltså flytta till hus, äntligen! Vi har vuxit ur vår lilla tvåa sen länge så det är verkligen efterlängtat. Och Nässla får lite gräs att ligga på, kanske vi kan gå normala promenader då.. Sen får vi nära till våra träningskompisar, inte fel :) Tomas la upp det på facebook direkt efter och skrev om lägenheten som vi nu ska sälja och fick genast en spekulant som redan har varit här och tittat! Nu hoppas vi att han tar den, visst kanske vi går miste om några pengar då vi inte har mäklare och får ut den på marknaden, men det är ju samtidigt rätt skönt att slippa allt med visningar och den biten.. Men, inget är bestämt så det visar sig. Och huset ska genomgå en besiktning innan vi skriver på några papper, men det borde inte finnas några större saker som kan avskräcka, hoppas jag. Så, om jag inte hade att göra med 50% jobb, 100% studier, kursandet på Eskilstuna Hundcenter och min egna träning av vesslan så kommer jag ju få att göra nu! Sa jag att det är ett renoveringsobjekt? ;)

Inga kommentarer: