torsdag 2 april 2020

Familjeträff

Planen var ju att jag skulle vart i Norge som förra veckan och för att känna mig trygg i en resa dit bestämde jag mig för att provåka med Sirap 4 timmar hemifrån och en tur till uppfödaren fick det bli. Det var ingen generell kennelträff, utan vi träffade bara syrran, mamma och Yawa, deras andra vuxna hund. Vi började med en skogspromenad, sen försökte vi ta en familjebild.. 




Typ bra?
Vi fikade lite inne, valparna munhöggs så där gosigt som valpar gör och det gjorde lite ont i mitt mattehjärta att hon inte har en BFF att göra sånt med mer regelbundet.  Vi pratade om planerna och det verkar som jag har långt framgångna planer för den lilla jämfört med uppfödaren, men jag känner mig ändå trygg i det, då jag vet att jag kan bryta om jag känner att det inte är lämpligt för henne. 
Lite avslutande syskonbus

Hur gulligt?!
Nu blev resan lite onödig ur perspektivet träna på att åka till Norge eftersom norrmännen införde Hytteförbud, så vår planerade semester blev inställd. Så vips fick jag sparat 4 semesterdagar. Och inte nog med det, rätt som det var flyttades även rally-SM fram flera månader, så även den planerade semestern blev inställd. 

Inga kommentarer: