fredag 1 juli 2016

Fantastisk produkt

När jag springer måste jag ha mobil med mig för att ha koll på distans och splits. Har sneglat på det här bältet tidigare för hundbajspåsar (ja, min hund biter ju sönder de jag binder på kopplet, trots sin ädla ålder) och nycklar och annat man måste ha på promenad trots att man inte har fickor. Slog till här om dagen efter ett löparpass i min långärmade tröja (med fickor) som slutade i värmeslag och nu har jag fått den. Den ser praktisk ut men är hundra gånger bättre än vad den ser ut! Och jag är ganska känslig mot obekväma och halvbra saker. Sprang igår och har provat stoppa i det ena och det andra och den är suverän och jag rekommenderar den starkt. Hussen blev lite besviken när han provat den att jag köpte den i just den här färgen, hehe ;-)
FlipBelt
Vill du ha ett eget bälte hittar du det här på nätet eller i någon butik som är återförsäljare enligt deras hemsida. Och för skatteverket och skeptiker - Nej, jag har inte fått rabatt för att skriva detta. Jag har betalat fullt pris och är bara nöjd.  

Inga kommentarer: