onsdag 1 februari 2012

Sol och snö, härligt!

Igår blev det en heldag i Ågesta, det är så lyxigt där eftersom de har snööö och dagen till ära sken solen härligt också. Vi tränade ingenting alls, utan promenerade och snackade bara. Jens fick till lite bilder också.


Jag kan prata med hundar.


Innan vi gick ut passade jag på att ta en runda på mina längdskidor på Ågestas golfbana eftersom vi inte har snö här hemma. Trillade på hakan och skrapade upp lite, men överlevde med tänderna i behåll. Ajaj. Bara resa sig upp och åka vidare, fick ihop 8km idag iallafall, nästan en tredjedel av vad som ska göras om tre veckor..

1 kommentar:

Zandra, Lova o Lystra sa...

Åhh va härligt ni ser ut att ha haft det - AVUNDSJUKA blir vi! ; )

Åh Va bra, men ställa upp på ett b-prov ska vi göra någon gång. När det blir, blir en annan femma. ; D

Hon står ju så himmla fint och glatt med dig.

Inte fixa mig? haha nej det är inte alternativ. Kan ju inte gå till skolan och se ut som en påse skit xD

Men det går ganska bra iaf, har köpt vitaminer som jag äter. Så är inte lika trött (kanske sitter i huvudet, haha). Det är mest synd om hundarna, som bara komemr få aktiveras ordentligt på helgerna.