torsdag 11 augusti 2022

Domaruppdrag på Örebro Hundsällskap BK 2022-07-07

Okej ni stackare som kikar in här och kollar, nu har det verkligen varit semesterfeeling med över en månads uppehåll! Men jag har haft fullt upp och rapporter kommer snart. Först ut ett litet domaruppdrag som var någon dag innan jag påbörjade min semester. Ytterligare en kvällstävling i Örebro, bara en klass så det flöt på fort. Hade inga tankar om specifika svårigheter, det är som vanligt 123 stå sitt ligg som kostar mycket i klassen. Jag var lite imponerad över mig själv som vågade köra lite wild and crazy på layouten ;) 

Av de 36 startande var det 26 (72%) som fick kvalificerande resultat. Vann gjorde en aussie på 100 poäng (var dessutom rekord på antal aussies på plan tror jag), delad andraplats på 98 poäng var en mellanpudel och en dvärgpudel. 

Inga kommentarer: