tisdag 22 oktober 2013

Nu får det vara nog!

För att inte landa i samma position som jag var under förra julen (och funderade på om jag skulle önska god jul i bloggen typ tre dagar efter julafton) med världens stressångest så tänker jag inte boka upp mig på mer saker innan nyår! Det är mycket som händer ändå och med två jobb (eller kanske tre egentligen..) och ett eget företag och förutom det ska vi arrangera tävling, min mamma fyller 50 veckan innan julafton och jag vill faktiskt kunna träffa min familj och hinna träna min hund lite mer avslappnat. 

Visst kommer jag göra saker, men inga nya fasta punkter i kalendern att förhålla sig till, mer än det som redan är bestämt. Och ärligt talat det är inte många dagar ledigt kvar. I år tänker jag bannimej njuta av julen!

I morgon blir det spårdag med Tobias Gustavsson och jag drömde mardrömmar om det i natt. Jag kom 30 minuter för sent, Tobias var SÄMST och allt blev fel. Jag fattar inte varför jag stressar upp när det inte är jag som ska hålla kursen, men nu siktar jag in mig på att lära mig allt jag bara kan! 

Inga kommentarer: