torsdag 19 september 2013

Rally i Norge

Jag har skrivit om det förr och nu är jag igång igen - det här med att tävla rally i Norge. Har ju nämligen min släkt där och såg att trots att den orten inte är särskilt lättillgänglig så har de haft en del rallytävlingar under 2013. Så nu väntar jag på att deras tävlingsschema för 2014 ska bli klart och om det är något som passar blir det nog en kombinerad rallytävling/träffamormor/ätagott-resa :) 

Sitter och läser igenom reglerna och oj, det finns en hel del att tänka på där som vi inte har här.. Förhoppningsvis går det att titta på tuben och lära sig vad man får och inte får göra, men med ett liten titt på bara det här random klippet blir jag aningen orolig 


Jag ser vad de gör men jag förstår nog inte allt.. Aja, det kan ju bli kul det också! Tror inte jag kan slappna av bara för att vi börjar i klass 1 i alla fall!

Inga kommentarer: