lördag 10 augusti 2013

Underbart är kort

Inför fm hade jag laddat mentalt att jag skulle få vänta hela dan och lite till innan vi var klara men till 10 så var jag färdig med mina fyra rutor. Det skulle inte vara någon samling när allt var klart utan resultaten kommer ut på nätet och på plats så jag valde att åka hem istället. Efter att jag handlat ett pick-up bälte och rosa patronhållare hos paw of Sweden :) 

Rutorna då, i den ordning jag startade: 

2a enkelmarkering, räkna till två innan skick. Inga problem, hon var på väg mot domaren som stod en bit bort på vägen in så jag bara sa lite lätt "här", vet inte om han drar något på det. 

1a Enkelmarkering med dold nedslagsplats. Inga problem och full pott. 

3a Dirigering rakt fram. Inga problem och full pott. 

4a Dubbelruta med markering och efterföljande dirigering till samma ställe. Skulle vänta till domaren sa till innan skick på markering. Här var den ruta som gick sämst, hon spikade inte riktigt markeringen utan hamnade på fel sida om en buske innan hon tog den. På skicket sprang hon snett (förväntar sig nog inte såna här "lätta" övningar) men hon lyssnade och tog mitt stopp och skick i sidan så hon tog hem den rätt fort ändå. 


Så nu är det bara att vänta på att sidan uppdateras så jag vet mitt slutliga poäng! 

Inga kommentarer: