tisdag 27 september 2011

Hundtäcken från Hurtta till salu!

Jag planerar att lägga ut en annons på blocket med hurttaoveraller, men innan dess kan den som är sugen passa på att titta här på vilka overaller/täcken jag har och slå till innan. Alla är nya i förpackning. Om du är intresserad kan du ju maila mig på info@hundlycka.com eller ringa 0707404164, det är inga problem att skicka grejerna. Om du är osäker på storlek kan jag givetvis mäta lite och jag har även tillgång till Hurttas katalog där raser står specat vilken storlek som bör passa.
Outdooroverall, small storlek 302 Enligt katalogen lämplig för exempelvis dvärgpincher eller skotsk terrier. 200:-

Blå regnjacka, houndeX strl 45, lämplig för exempelvis Puli, shiba, liten tollare.. 250:-


Vattentät fleecejacka orange. Strl 33 (ex italiensk vinthund, jack russel) samt 42 (ex olika typer av terrier eller normalstor tax) 300:-

Friluftsoverall röd/svart strl 252, exempelvis yorkshire terrier, phalene. 150:-

Vattentät fleecejacka, röd, strl 40. Passar exempelvis mellanschanuzer, softis, drever. 300:-

Svart vinterjacka strl 36, lämplig för exempelvis foxterrier, chinese crested, borderterrier. 250:-

Vintertäcke, röd och svart med fleecefoder. Strl 75 lämpligt för dogo argentino, mastiff, berner sennen. 250:-

Grön/svart outdoor overall strl 453 för exempelvis finsk lapphund, kelpie, border collie, softis. 150:-

Vinterjacka. Medium strl 40, passar exempelvis drever, softis, pincher. 200:-

Inga kommentarer: