tisdag 1 februari 2011

Slask

Det händer inte så mycket här i bloggen och det är för att det inte händer så mycket utanför datorn heller.. Nu töar det och det är blött och isigt ute överallt och förhoppningsvis kan man snart ta sig ut i skogen. Igår skulle jag plugga lite men Nässla tjatade om att göra något så vi tränade faktiskt. Inne. Vi tränade på att lägga fram kanindummyn och ligga och bli masserad/ta det lugnt bredvid. Inte en dum idé, hon är ju så pass triggad på den inne så varför inte lära henne koppla av på kommando. Jag har ett speciellt grepp som jag tar på hennes hals när jag ska massera och trots att hon satt och flåsade och ville jobba så la hon sig direkt när jag tog där :)
Hon fick givetvis leta efter den sen också. Eftersom det inte är så lätt att gömma en naturtrogen kanin i plast i en tvåa så fick jag trycka ner den i tvättkorgen och hitta på andra innovativa lösningar. Sen kunde jag plugga vidare i lugn och ro :)

Inga kommentarer: