tisdag 31 maj 2022

Hopptävling i Hällefors

Fast det var en lång helg blev det knappt någon vila. På torsdagen kunde jag ägna mig åt lite "häng" men på fredagen var jag skrivare åt sheltieklubben i Eskilstuna (ovanligt att få skriva, men det är ju skönt att slippa tänka) och på lördagen blev det en tur till Hällefors för trippel start i hopp. Det var ju tur vi fick fler chanser på oss, för herregud så laddad hund jag hade.. Första loppet var Sirap överallt och ingenstans där jag ville. På andra loppet jobbade vi ihop oss första halvan men sen blev det lite hey baberiba. Sista gick jättebra, förutom att hon rev två hinder vid tajta svängar, så det behöver vi träna på. Vi blev iaf placerade tvåa på sista loppet, de andra givna diskar.. Här kommer lite filmer för er som är intresserade. 

Inga kommentarer: