onsdag 27 februari 2013

Sooooool!!

Äntligen skiner solen även på min lediga dag, kanske var det karma? Såg på fejjan igår att Zandra var sjuk så jag frågade om jag skulle ta ut hennes hundar idag, jag går ju ändå gärna långt och två hundar till gör ju inte så mycket *hosthost*. Förutom att Nässla är ett självutnämnt bowlingklot som ser de vita hundarna som två käglor så var det inga större problem, men drygt att hålla reda på tre koppel :/ tror vi fick ihop en runda på ca 8 km, glömde starta runkeeper innan avfärd.

Otroligt härligt väder att gå i idag och det var tur jag hade erbjudit mig annars hade det nog inte blivit något idag då jag också börjar känna mig krasslig. Men väl ute var det härligt och hemma igen tog jag ut min älskade papasan på altanen och lunchade i solen :)





1 kommentar:

Zandra, Lova o Lystra sa...

Tusen tack för idag, tjejerna var så nöjda efter de kom in. Och jag kunde vara sjuk med gott samvete. :)

Det var guldvärt för mig <3

Hoppas inte du blir sjuk i samma skit som jag har!