tisdag 8 januari 2013

Wooohooooo!!

Internat internat internat- internat internat internaaaaat (ska uttalas med testosteronvrål ala Hammarbyklack för att låta som det gör i mitt huvud nu). We are in!! Känns så gött!

Och by the way, jag har ett litet inlägg på gång som kommer handla om mina tankar kring högerhandling baserat på helgens kurs, håll till godo, men jag måste finjustera min uppsats lite först. I morgon skickas den till urkund och då kommer bördan minskas med typ 80%. Idag har jag ju exempelvis hunnit handla, känns som livet är tillbaka (även om hundträningen ännu inte hunnit återupptas något vidare ännu). 

Har också fått klartecken på att låna träningsmark för retrieverträning i slutet av jan (eller eg när som jag kan, men det är då jag kan ;) ) så nu börjar det! Om inte snön kommer igen vill säga.. 

Inga kommentarer: