torsdag 24 januari 2013

Motivera mig!

Jag är inte alls motiverad att träna inför någon tävling. Har visserligen inget inbokat men det blir ju inget heller då jag inte känner något sug! Tror uppsatsen verkligen sög musten ur mig och kanske behöver jag mer vila från den än en vecka, men om ni har något bra tips på att få upp motivationen mottager jag den gärna!

Apportering är dock både jag och nässla sugna på men det är lite för kallt än så länge. Har dock rekat och planerat in bra ställen för övningar på promenaden, så vi kan köra på så fort temperaturen stiger lite.

4 kommentarer:

Jens sa...

Fina, fina Nässla!!! Ska bli så roligt att träffa er på lördag!!

Linn sa...

Jag och nässla längtar!!

Hanna aka Lilla My sa...

Brukar också tappa sugen ibland och då tar vi helt enkelt en välbehövlig vila. Lusten kommer alltid tillbaka :)

Erica sa...

Känner igen mig, har både vilat upp oss och bokat in en massa spännande träning tillsammans med vänner så vi ska peppas lite =)