tisdag 29 januari 2013

Inlåst

Idag är jag ledig från jobbet men då vi har hantverkare hemma som målar taket är friheten aningens begränsad.. Jag har tagit över en timmas promenad, påtat i trädgården, låst in mig på kontoret och gjort bokslutet för 2012 men ändå är klockan bara 11. Så nu sitter jag inlåst i sovrummet och försöker hitta på något att göra, går väl så där, är rätt uttråkad på internet så där allmänt. Nässla får så klart vara med mig och hon är mycket upprörd över att hon måste vara inlåst HÄR när det ligger en kanin och en trut i hallen och tinar. Snön verkar på väg bort (för den här gången) och jag ska passa på att ha lite vilt framme så hon som enligt planen vänjer sig med att det alltid finns där. 

När jag ändå tvingas till kontorsgöra så passade jag på att skicka in vårens kursplanering till Eskilstuna Hundcenter, hoppas de tycker den verkar ok så vi kan köra på. Får väl passa på att gå igenom SBK-tävling också och bestämma mig på riktigt för vad vi ska göra i vår. Typ. 

Inga kommentarer: