onsdag 9 januari 2013

Uppsatsen är inlämnad!

Freeeeeedom! Nåja, till viss del, nu ska vi studera en annan uppsats inför nästa veckas opponering och efter det måste vi göra justeringar enligt anvisningar, men sen hoppas jag att vi är klara. Men nu har vi en vecka där uppsatsen är utom kontroll och det känns så bra. NU kan jag börja fokusera på annat här i livet.

Ska göra ett förtydligande också, mitt brölande om internat i förrförra inlägget handlade ju inte om att jag själv hållt ett internat två dagar innan, utan om det faktum att vi är anmälda på internat hos Sofi och Eva i sommar :) Såg det en halvtimma efter hon lagt upp det och Eva tyckte jag var larvig som skrev "om det finns platser kvar.." men nog hade en del redan hunnit anmäla sig och idag fick jag kontakt med en annan tjej som skrev att hon hörde att jag skulle gå :) Kanske blir samma gäng som förra året haha!

Har bara en sak kvar på dagens to do list - vänta ett samtal som skulle kommit för 26 minuter sedan. Sen så ska jag lyssna gärnet på den här: 

1 kommentar:

Arlo sa...

Grattis till lite fritid igen:-)