måndag 4 maj 2009

Bockar av

Nu har jag strukit en hel del punkter. Jag har klippt mig idag, vilket för gemene man kanske inte är en sån sensation, men för mig var det över ett år sedan.. Så det var väl behövt om man säger så.

Golvet är målat på balkongen, det var förra veckan redan, men jag glömde att stryka det.

Jag har också passat på att städa vinden idag, så nu är den jättefin! Däremot så har jag en del saker jag ska göra mig av med.. Ingen som vill ha en kaninbur med 5 säckar spån? Rear ut det för 200 spänn! Det är en stor bur, en meter lång, halvmeter bred.
Sen har jag ett dogsmart som Nässla har använt en gång bara men hon var inte intresserad av godiset utan skulle bara sno klossarna hon skulle lyfta.. Det säljer jag för 150 riksdaler. Hör av er om ni vill ha!

Sen har jag massa annat strunt med, det mesta finns nog, är det något du behöver ;-)

Inga kommentarer: