tisdag 7 december 2021

Agility dipp och boost

Förrförra onsdagen var jag och hälsade på Jens och på vägen dit passade jag på att hyra en timma på AW arena, en agilityhall längs med vägen mot Nynäshamn. Den del av hallen jag hyrde hade en enorm bana stod uppe, men även nummerskyltar enligt nedan. Kanske lite svårtolkat men det jag kan säga är att det var skitasvår bana och jag började tappa hoppet om att jag skulle kunna hålla på med agility. Dels att jag inte minns, plus att det var så himla svårt. Vi ägnade tid åt ett par kombinationer bara, men hade inte ens en suck att med träning kunna springa hela banan. 
Men som tur är så har jag fått mig träningskamrater som har koll, och sist vi tränade byggde vi ett par banor som faktiskt är för klass 1. De två första banorna sprang Sirap ur slalomet, men när Lina kommenterade att jag höll mig för långt bakom så såg det ut så här på vårt första försök på bana nummer tre, såå nöjd! På min instagram la jag in låten Unstoppable med Sia, vilken boost det var att få titta på med den låten, kände att nu jäklar tar vi över allt!

Inga kommentarer: