söndag 19 augusti 2012

Inte min dag!

Skulle skriva om mitt spår men blev osams med blogspot istället. De säger att jag inte får lägga in fler bilder utan att betala några hundra om året from nu =/ Kan säga att jag tappade lusten totalt för att fortsätta här, har någon av er som använder blogspot fått detsamma? Betalar ni?

Och nu när jag forskar lite i ärendet så går det ju inte ens att kontakta google, bara vara på ett forum där random personer hänger. Varför skulle jag skaffa mig ett abonnemang från någon (även om det är ett av världens största företag) om jag inte ens kan få kontakt med dem?! SKIT!


4 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Jag har betalat och det är värt det, om du frågar mig. Behöver inte fundera på strl på bilder, eller begränsa antalet.

Linn sa...

Okej det lutar åt det, känns ju rätt ovärt att byta nu. Tack för svaret!

Susann sa...

Tycker att jag lägger upp mängder av bilder men har aldrig betalat nåt...

Linn sa...

Nä men jag har lagt in över 900 bilder och bloggen har varit med lite längre, så det kommer nog för dig med Susann..