fredag 17 januari 2014

Lekdag hos SWDI

Det är lite ont om uppdateringar och jag skulle gärna skriva mer, men veckan har varit gaaalen! Har lämnat hemmet innan 6:30 nästan dagligen och har inte varit hemma någon dag innan 19, snarare närmare 21.. Nåja, i tisdags var det åtminstone pga nöje och inget jobb som hela dagen gick åt och det var då jag var på SWDI Grimsö forskningsstation och gick kurs för Tobias Gustavsson i lekutveckling. 

Vi skulle vara tre deltagare men då en av oss åkte in på operation var vi bara två tillsammans med Tobias, lyxigt värre, i princip en heldags privatträning :) Jag hade inga särskilda förhoppningar i sig om dagen (alltså jag hade inga specifika saker jag tyckte vi behövde utveckla själva i leken) men hade så klart förhoppningar om Tobias efter spårkursen. 

Jag har inte mina anteckningar här just nu, ville bara göra en liten uppdatering om att vi varit där, mer infående får bli ett senare inlägg. Men jag kan avslöja att eftersom vi inte var full grupp kommer vi faktiskt att bli inbjudna en gång till, kostnadsfritt, för att träna med det tredje ekipaget, så vi har fått läxor anpassade till oss. För Nässlas del gäller det att vi fortsätter med tre saker: Passivitetsövning, fokus utan släpp och utveckla min teknik i leken (för den var tydligen rätt kass..). 

Så håll till godo, vi lever och jag återkommer med mer detaljer när jag inte ser i kors!

Inga kommentarer: