fredag 13 november 2015

Båtpendla

Det händer inte jättemycket just nu, jag finslipar på FS-programmet (okej, en och annan stegförflyttning tränar jag också) men annars rullar vardagen mest på. Har hantverkare i huset och vädret lockar inte till utomhusträning för mig. Och lydnadsträningarna missar jag ju pga jägarkursen jag går på tisdagar. Men lite action är det i Kungsör, vår enda överfart till Köping har nämligen stängts av och alternativet för att slippa åka runt Arboga (med någon mil extra per tur) är då att parkera på andra sidan ån och ta båten över. Och sen promenera 2 km hem, men det dör jag ju knappast av, så det har vi gjort. Läskigt sa Nässla första gången, helt normalt sa hon andra gången. 
Mot Kungsörstorp!
Även om Nässla inte blir så imponerad blir jag det, det känns ju som att vi bor på saltkråkan eller nåt =P

Inga kommentarer: