måndag 12 maj 2014

Silver Shade Mesh

Efter att Susann visade upp sin Silver Shade Mesh förra sommaren när vi var på läger har jag själv varit på jakt efter en likadan. Inte helt lätt att hitta men när jag kom i kontakt med tillverkaren och hon undrade om jag skulle vara intresserad av att ta hem och bli återförsäljare blev valet självklart ja. Jag vill ju ha själv och kan inte tänka mig att de inte går åt! Så nu vet ni, vill ni köpa är det bara att ni hör av er! 

Just nu har jag inne i måttet 12"x14" vilket i cm blir ca 360x420. Det täcker en normalstor combi och du kan alltså då lämna hunden i bilen trots att det finns en sol framme då duken reflekterar bort strålarna. Eftersom det är lite nätaktigt kan du veva ner rutorna och det fläktar inne i bilen. Den går ju även att lägga på burar eller tält också för att få mer skuggeffekt. Priset för denna storlek är 1600kr inkl moms, plus eventuell frakt. Det går att ta hem andra mått, så om du önskar någon mindre storlek kan du alltid höra av dig om önskemål. 

Hör av dig om du är nyfiken på info@hundlycka.com eller 0707404164. 

Inga kommentarer: