tisdag 30 april 2013

Pepp!

Har fått fint pepp av människor omkring mig inför starten om en vecka. Pepp som faktiskt får mig att ändra inställning från att få bort det nervösa om prestation till att se fram emot att se hur det går. 

"Kom ihåg att ha kul så har ni inget att förlora :) För ni är jätteduktiga! Inte många som tränar så noga som du gör."

"Men kära kompis!!! Det är väl bara. positivt! ni kommer att fixa det plättlätt. Dessutom är det dags nu att starta så du vänjer dig vid situationen. Om jag kan ska jag komma o peppa. Tror iaf att det kommer att gå bra. Ni är så förb bra tillsammans du och soppan.
Massor av lyckatill kramar!!"

"Tummarna hålls och du ska gå in och ÄGA. Låt ingen/inget störa dig och Nässla utan gå in i er alldeles egna bubbla och tänk: hur ska jag hjälpa min hund på bästa sätt i just den här övningen? Inget annat gäller, och så går ni till nästa osv. Glöm inte att berätta! Stor Lycka till Kram!"

Tack, det värmer! Jag jobbar vidare med min mentala bit, börjar faktiskt ändra sig sakteliga :)

Inga kommentarer: