torsdag 18 april 2013

Att visa lite uppskattning

Idag när jag surfade runt lite på ssrk östras hemsida slogs jag av hur nöjd jag är med den! Den har alltid eventuella uppdateringar på framsidan och därifrån länkas man lätt vidare dit man vill. Ja men kika själv vettja. Den är så informativ som en hemsida bör vara (och tro mig, det finns många storföretag som verkar göra allt för att man inte ska kunna hitta vad man vill på deras hemsidor, något jag ägnat en hel del arbetstid åt idag). Så, med risk att vara lite fjantig skickade jag ett mail till webmaster där jag skrev att jag uppskattade sidan. Snart därefter kom det ett telefonsamtal där han tackade mig och hälsade att det gjorde hela hans dag! Det krävs inte mycket för att visa uppskattning, men jag kan tänka mig att de flesta tar emot det med glädje, så ser du något du uppskattar kanske det inte är helt fel att tala om det för ansvarig. 


Inga kommentarer: