tisdag 17 januari 2012

Utsläckning

Igår fick jag ett litet pass av extinction burst - utsläckning när jag skulle logga in på Facebook. Jag har höjd säkerhet på mitt konto och på nya datorer krävs det att jag får ett sms när jag ska logga in för att verifiera. Igår fick fejjan för sig att inte minnas min dator och jag loggades ur och när jag skulle logga in igen så fick jag ingen kod via sms. Då började mitt beteende likt detta:

Tillslut lyckades jag få till det genom att de ringde upp mig (dator) och jag kunde återställa min ordning och logga in. MEN.. de där sms:en kom. I natt. 10 gånger. Jag kommer aldrig mer bli så hysterisk på min inlogg på fejjan, det där var, om man ska använda operant inlärning-termer, ett riktigt positivt straff. Tyvärr drabbade sambon också av incidenten, men han räknade bara till fem sms så han kom ju lindrigt undan. Ja jösses vad säger man?