måndag 2 januari 2012

Tråkväder

Fick nästan lite förhoppningar om vinter i går men det försvann ju snart.. Eftersom vi inte kan göra något alls ute i princip när det rengar så här mycket (med tanke på tassen) och hemmet är städat flera gånger om (nåja) så är det slösurfande som gäller. Hittade det här gamla härliga klippet som jag givetvis måste dela med mig.


Sen funderar jag på hur jag ska göra med kursande hos Eva i vår/sommar. Hon har prova på jaktprov, vilket är en jäkligt bra grej att göra innan tänkt jaktprov eftersom det blir provlikt men men funktionärers hjälp att lyckas. Sen kommer hon ha ett internat uppe i Edsäng som egentligen är det vi vill åka på. Jag mailade och kollade om vi kunde platsa i öppenklass vilket hon trodde (och jag med) så nu ska jag se om jag har någon som vill åka upp och gå kursen med mig.

1 kommentar:

Sara och Lhyra sa...

Haha, vilken härlig video! Där fick jag mig ett gott skratt :)