söndag 2 januari 2011

Årets planer

Ja, då var det kanske dags att ge mina planer för året då. Jag känner mig inte jättepepp på något speciellt faktiskt och dessutom har jag ju min enorma lista som går ut i november i år. Men lite ska vi göra och det är detta:
  • Klara av hela vårat fresstyleprogram i ett svep med musik och utan (synliga) fel.
  • Starta i 3 öppenklass i vilstpår, jag vill ju ha championatet men vi får se hur hon sköter sig. I vilket fall ska vi iallfall starta.
  • Vad gäller jaktprov så vill jag gå prov men bara tanken på det gör mig illamående. Så jag ska nog främst ägna året åt att förbereda både mig själv och Nässla mentalt för en sådan tillställning. Jag kommer iallafall åka till Eva för en privatträning och genomgång på vad vi behöver träna på för att klara av det.
  • någon kurs på klubben (bara inte vanlig vardagslydnad). Om vi hittar någon som passar oss.

Vi får se, planer brukar ändras en hel del över tid :)

Inga kommentarer: