lördag 31 december 2016

Mål 2017

Det känns som om målen blir färre och färre för varje år, men det kanske också har med att göra att jag blir bättre på att sätta mål 😉 Här kommer det som jag hoppas på att uppnå med Nässla under 2017:

Rallylydnad: Vi ska ta ett championat och samtidigt jobba vidare med vårt enorma mål på 100-poängsrunda.

Freestyle: Ett cert och med det även ta tag i FS träningen igen.

Viltspår: Vara med på SM (dvs vinna SM-uttagningen)

Jakt: Delta på Flatmästerskapet igen och förhoppningsvis även komma till final.

Vad gäller lydnaden och brukset har jag inga planer på det just nu. Klubben har inga egna tävlingar i någon av de klasserna vi befinner oss i under året.

Jag ser verkligen fram emot säsgonen 2017 nu! Jag längtar efter naturen, spåren och de upplevelser vi har framför oss.

Jag önskar er som kommer in hit och hälsar på ett framgångsrikt, friskt och roligt år!!

1 kommentar:

Erika sa...

Det låter som roliga målsättningar!

God fortsättning på 2017!