fredag 12 september 2014

Träning inför SM

Nu har jag påbörjat min och Nässlas träning inför SM, så pass att vi byggde en bana igår.. Det var riktigt kul att få rita en bana och nu börjar jag se fram emot vinterns utbildning till rallydomare :-) Men, det var inte därför jag ritade, utan för att få lite träning på luriga kombinationer och sånt som Nässla har lite svårt för. 
Banträningen liksom honnören gick väldigt bra de gånger vi gick och just nu känns hon i perfekt balans, så jag hoppas det håller i sig en vecka till. Ska försöka få till lite träning även nästa vecka innan vi åker men det blir tajt. Förutom det faktum att vi ska fira min födelsedag i helgen, jag ska gå två viltspårsprov så startar jag en ny kurs nästa vecka. Men allt detta bleknar med tanke på att min svärmor ligger för döden, alldeles för ung, men dock för sjuk :'( Så just nu tar vi en dag i taget och försöker fylla dagarna med så mycket vi kan, men ingenting är viktigt när det väl kommer till kritan. 

Inga kommentarer: