fredag 1 juni 2012

Högerhandling

När de andra tränar bana men vi är inlåsta pga husses stöld lånande av min bil passade jag på att träna bort min förbaskade viftande hand i vändningarna på högerhandlingen. Passade på att göra en liten film på hur jag gick tillväga på en gång :) Går ju givetvis att använda på vänstersvängar i vänsterhandling..


Nu tog det här typ 10 minuter (vi har ju tränat lite på det tidigare) och för att utveckla det behöver jag nog mest en ny miljö (promenader är perfekt!). Antar att det inte finns annat att göra än att fortsätta med ligg/sitt/stå still utan att röra sig.. Men det är ju så tråkigt! Kanske finns en anledning till att det inte funkar för oss med andra ord.. Fast föresten, jag kan nog träna lite på rätt position vid moment på höger sida, det är roligare det ;)

2 kommentarer:

Susann sa...

Snyggt!! I vilket program klipper du filmerna? Har för mig att du sagt det nån gång men jag minns inte ;)

Linn sa...

Det är i Picasa, googles egna.