söndag 4 september 2011

Freestyle i vinter?

Jag funderar på om jag ska återuppta freestyleträningen i vinter och faktiskt satsa på att komma ut och tävla. Leta musik och komponera ihop något på allvar, det kanske vore något? Givetvis ska vi fortsätta med rallyn och starta i fortsättning till våren och ännu mer givetvis ska vi ju träna vidare på jakten, men jag kan ju inte kasta duvor varje dag ;)

Men självklart, nu har vi bara två veckors vila och hoppas att allt går bra med Nässla. Hon är för tillfället rätt ynklig, gnäller mycket och är allmänt missnöjd mellan varven. Kan tänka mig att hon har jordens baksmälla :( Men hon äter, kissar och har en temperatur som hon ska, så jag hoppas på snar förbättring. Tänker dock inte riskera något och ställer såklart in alla hundaktiviteter två veckor framöver. Aja, får se det positivt och se det som en chans för matten att komma in ordentligt i studentlitteraturen (oh yeah, det där var ungefär lika bra förslag som när mamma sa att man kunde ju alltid städa sitt rum när man var uttråkad 12åring..).

Inga kommentarer: