söndag 28 februari 2016

Släkten är värst

När Nässla var hos Jens så sov jag kvar när jag kom hem från hundspannturen. Dels för att det var sent och jag är långt ifrån en nattuggla, men också för att då kunde ju jag och Jens umgås nästa dag, vilket det inte blir mycket av sedan de flyttade till Muskö, samtidigt som vi flyttade till Kungsör. Givetvis skulle vi få till en bild på alla tjejer, vilket var lättare sagt än gjort :)
Whiska, Thisbe, Fina och Nässla
Som Fina är nu så känns hon helt klart som en potentiell mamma till min blivande valp. Det är väl åtminstone 1,5 år kvar innan det är dags, men det är väl lika bra att vara förberedd och hålla ögonen på kullen under tiden. 
Nässla och Fina

1 kommentar:

Erika sa...

Det är något visst med flera gullisar av samma ras på samma bild :-) .