fredag 2 maj 2014

Seriöst blev ost - då fick det bli en pajas!

Jag är inte, som vår gode vän Zandra, någon halsbandsknarkare. Jag vill köpa ett som håller för tvättning, gyttjebad och framförallt Nässlas styrka. Var lite skeptisk när jag köpte det förra som bara hade tryck om det verkligen skulle hålla och nu i helgen ändrades texten från 'Seriöst?' till bara 'ost?' (vilket förvisso inte är helt olämpligt på Nässla eftersom vi har ett uttryck på henne som är "Hörde jag ost?" baserat på att hon kan sova som en stock i husets andra ände men vakna till liv så fort man rör osten). Men helt elegant känns det ju inte att låta henne gå runt med det så när jag såg att Popix.se hade kampanj och sålde broderade halsband för 149 spänn inklusive frakt var det bara att slå till. Det förra vi köpte när Nässla var dryga året har hon ju fortfarande kvar, med tryck och allt. Beställde på tisdagen och trots att det var valborg och röd dag i veckan hade jag det på posten idag (fredag). Inte illa! Så fort att jag inte ens kunde gissa vad det var för kuvert i lådan. Så här blev designen: 
Cerisrosa pajas
Den här bilden råkade jag ta med mobilen ofrivilligt och jag skulle egentligen radera den. Men så tyckte jag den var lite komisk, jag matchar med mina naglar och Nässla trodde det var en kampleksak :-D

Inga kommentarer: