lördag 3 maj 2014

Film från rallytävlingen i helgen

Det är tur vi har Zandra som både har kamera och lust att filma oss när vi tävlar. Den första starten kom med på film och det var verkligen rätt start att få med för min egen skull. Jag tyckte Nässla var extremt seg och det kändes som att jag drog henne runt banan men som vanligt när man tittar på filmen ser allt mycket bättre ut än hur det kändes. 


Jag har tänkt tanken på att köpa egen kamera och med tanke på vilka förändringar som ligger framför mig kanske det är läge nu. Jag har nämligen inte haft lust att köpa kamera när jag inte har en egen dator att ladda ner filmredigeringsprogram på då jag har haft jobbdator tillgänglig för allt jag behövt de senaste två åren. Men nu skulle det kunna vara så att jag kanske måste köpa mig en egen dator den närmaste tiden ;-) Mer om det på måndag!

När vi ändå ser filmen så kan ser man ju hur det ser ut att gå med min sko jag haft. Detta filmades ett par dagar innan bandaget skulle av (som det gjordes vid tre veckor efter operationen) och jag kan ju röra mig hyfsat bra. Foten svullnar lite efter såna här dagar, men ingen smärta så länge bandaget är på. Efter att jag tog bort det är foten dock lite ömmare. 
I vilket fall, tack ännu en gång för filmen Zandra!!

Inga kommentarer: