fredag 1 mars 2013

Vi behöver hundvakt!

Min lillebror har fått jobb! Kul för honom, mindre kul för oss då vi blir av med vår hundvakt. Så nu är vi på jakt efter någon som kan hjälpa oss att ta Nässla måndagar och torsdagar udda veckor, mellan ca 10-15 eller 6-11 om de kan lämna/hämta henne hos oss, alternativt heldagar 6-15. Ni som hänger här vet ju vem Nässla är så någon större presentation av henne och hur jag vill att hon behandlas antar jag inte behövs :-) Känner ni någon i Kungsör som har möjlighet till att passa hund får ni gärna tipsa mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Om du söker en hundvakt kan jag tipsa om att skapa en profil på

http://www.tendea.se/lp/hundvakt

Jag hittade en trevlig tjej där som sitter hundvakt åt oss ibland!

Lycka till!

Anonym sa...

Hej!
Hoppas det löste sig att hitta en hundvakt. Nästa gång du behöver en hundvakt, testa att lägga en annons på www.domytask.se (det är gratis att lägga upp en annons)

Har själv använt mig av sajten och hittat en jätteduktig tjej via sajten som jag använt flera gånger när det behövts.

Hoppas det hjälper!
Hälsningar,
/Malin