onsdag 20 mars 2013

Tiger ska flytta hemifrån

Uppfödaren har ju en "valp" som heter Tiger kvar som nu hunnit bli ett år. Jag har ju snackat om honom förut och hur jag försökte övertyga hussen om att han borde få flytta hit, men hussen är något svårövertalad när det kommer till en till hund (speciellt flat!). Nu är det iaf dags för Tiger att flytta och jag måste bara rekommendera den här hunden.

Han är väldigt lugn och social med människor, ligger gärna och bara blir klappad. Han är också lugn av det jag sett när andra hundar jobbar och när det är dags för hans tur är han verkligen lovande. Av det jag såg är han en grym markör och kommer sen in med dummysarna, trots typ ingen träning. Jag tror att den hunden har stor potential och det är också därför Bitte har behållt honom så arbetsmässigt tror jag inte man blir besviken.

Nu vet ni, ta kontakt med Bitte om det verkar intressant.

1 kommentar:

Jens sa...

Jepp!

Tigger är en toppenhund, både supertrevlig och med grym potential som apportör. Kunde gärna fått flytta hit om det inte vore för de två tikar som redan bor här;)