fredag 17 februari 2012

Nu kan vi vila!

Im back! Tentan är skriven (och om inte läraren är galet sjukt sträng så borde jag dessutom bli godkänd) men eftersom jag är helt matt (och vi inte gjort speciellt mycket) bjuder jag på lite bilder av det lilla jag gjort.
Multitasking. Det kanske inte syns riktigt men jag sitter i biltvätten och passar på att plugga lite strax innan tentan drar igång.

Tentan är skriven och vi kan ta våran lunchpromenad i ljuva solen. Bilden är inte så bra men visar när Nässla tydligt talar om att vi går åt fel håll (läs: inte till hundparken). Parken ligger inte åt det hållet hon står, hon bara demonstrerar att MITT håll är fel håll.

Husse tyckte det var en bra idé att låta Nässla bära hem mjölken från ica. Tror han har lärt sig ett och annat nu..

OJ, hur hamna den här? Ohundigt så in i vassen, men ett riktigt härligt ögonblick. Skidåkning alldeles ensam på en sjö, det är meditation!

Det här däremot är från dagens promenad, innan vi stötte på polaren Otto som det blev lite lek med.
Ja, ni tror väl inte jag tvättar bilen bara så där mitt i vintern en timma innan tenta? Nä, det vankades ju besiktning idag. Tomt papper, jag ÄLSKAR min bil!
Nu ska jag försöka rensa hjärnan, ikväll blir det lite träning i varma arenan med Emma och Zandra.

Inga kommentarer: