onsdag 27 april 2011

Lite bilder

 Först på torra land. Nässla ligger snällt bredvid när jag matar brunhundarna för fina fotografier.
 Sen blev det lite kravlöst nere vid sjön, härligt när fotografen lyckas fånga skakande hundar :)

 Någon hund som är ute och jobbar, jag vet faktiskt inte vilken det är..
 Här är iallafall Nässla på sitt långa linjetag på vatten, hon har hamnat i fel vassområde, dummyn finns i den andra man ser bakom till vänster.
 Sådärja! Efter mycket kämpandes från Nässlas sida (jag lyckades hålla mig stillsam och tyst på land med få dirigeringar) hittade hon den! Duktigaste!
 Och sen blev man så trött så man fick ta hjälp av något övernaturligt.. Dessa lysande ögon.
Jag måste ha varit riktigt trött när jag skrev om viltspåret, inte ens rubriken fick jag till.. Men nu vilar vi ut, idag och i morgon innan vi åker vidare på hundaktiviteter i helgen ;-)

Inga kommentarer: