fredag 1 april 2011

Just ja

Igår när vi tränade hörde jag lite visslingar och döm om min förvåning när det två meter bakom Nässla springer en flat! Mitt under arbete, vi hade inte sett en kotte under hela tiden. Nässla hade dock brått in med bollen och märkte inte denna lekinvit och den andra hunden vände och sprang upp till sin matte som var på andra sidan fältet. Vad snopet.


Nu sitter vi och väntar på att tiden ska gå, om en timma ska vi åka till Kungsörs inomhusarena. Det kändes nästan lite onödigt att ha bokat den men idag när det har regnat hela dagen känns det ändå helt okej :) Nästa vecka blir jättebra tror jag, då kommer Tess, jag ska till Jens och sen i slutet av veckan åker jag till Kungsör och träffar ny träningsbekant. Sen hoppas jag så klart att jag även hinner träna med tjejerna, hunderbart!

Inga kommentarer: